Indtast herefter...
Se venligst instruktionsvideoer før opstart.
Når trackeren er aktiveret, opdaterer den første position og du modtager en aktiveringsmail.
Den vil være tændt, så længe dit abonnement er aktivt.
Såfremt du har problemer, bedes du venligst kontakte support@dantracker.com.
Dantracker modes
En Dantracker udløser først en position når den er blevet bevæget. Ligger den stille, vil strømforbruget være minimalt uanset hvilken opsætning eller mode du har valgt.
Herunder kan du læse mere om de forskellige modes.
STANDARD mode
Er den mest batteri besparende mode.
I STANDARD mode er din Dantracker programmeret til at opdatere, såfremt den ikke har følt en relativ bevægelse over et vist stykke tid.
EKSEMPEL: Såfremt du har valgt BIL parameter opsætning og din Dantracker ikke har følt bevægelse i 5 min, er den programmeret til at opdatere sin position.
Såfremt du ikke får en position, kan det skyldes flere ting:
GEOFENCE mode
I GEOFENCE mode vil en Dantracker sende under bevægelse, med et regelmæssigt interval (typisk 5-7 minutter). Kommer denne position udenfor GEOFENCE zonen, vil du modtage en ALARM mail. Har du Dantracker appen, vil du få alarmen som en push besked.
I portalen er det muligt at sætte et GEOFENCE område på henholdsvis 300m, 500m og 1000m. I Dantracker appen vil du kunne sætte GEOFENCE med fingrene, op til en radius af 2 km.
ALARM mode
I ALARM mode vil en Dantracker sende under bevægelse, med et regelmæssigt interval (typisk 5-7 minutter).
Denne funktion bruges, såfremt dit objekt bliver stjålet, eller du ønsker en besked hvis det bliver flyttet.
Grupper
Ved oprettelse og under opsætning har du mulighed for at vælge hvilken gruppe dit Dantracker produkt skal i. De forskellige grupper sætter trackerens følsomhed og ventetider forskelligt op:
Grupper | Ventetid efter sidste position (min) | Minimum bevægelsestid (sek) |
Cykel | 5 | 10 |
Bil | 5 | 5 |
Golftaske | 5 to 15 | 7 |
Container | 5 to 15 | 1 |
Båd på land | 5 | 1 |
Båd i vand | 240 | 1 |
For eksempel vil en cykle skulle bevæges over længer tid før den udløser en position, end f.eks. en bil. Dette skyldes at cykler nemmere bliver påvirket af naturens kræfter og kunne udløse en position uden grund. Båd i vand gruppen, som er lidt speciel, har en ventetid på 240 minutter (4 timer) før den er klar til at udløse en position igen. Det skyldes at der er givet bevægelse af bølgerne meget ofte, hvor vi prøvet at spare på batteriet uden at begrænse sporingsmuligheden for meget.
Udover gruppe opsætning vil dit mode-valg også påvirke hvor ofte ud får positioner. Læs evt. mere om dette her.
Ønsker du at ændre din e-mail, bedes du venligst kontakte vores supportafdeling: support@dantracker.com.
Venligst medsend serienummer på tracker, gammel og ny mailadresse.
Login på din bruger konto (du står på Trackerliste), Tryk på knappen "Rediger Profil" nederst.
Har du glemt dit kodeord, kan dette løses på følgende måde:
Systemet sender dig nu en e-mail med et midlertidigt kodeord, hvorefter du kan ændre dit kodeord.
Får du ikke tilsendt et midlertidigt password, bedes du venligst kontakte support@dantracker.com.
Kan downloades på GOOGLE PLAY og APPLE APP STORE.
Funktioner:
app.dantracker.com
Web app åbnes i en browser og kan bruges på alle styresystemer.
Såfremt din app ikke kan starte, bedes du venligst prøve følgende:
Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at sende en mail til support@dantracker.com.
Sker det at din tracker ikke opdaterer sin position, kan det skyldes mange ting.
Er trackeren defekt og indenfor garanti, så ombytter vi den til en ny.
Ombytning kan ske ved sende den til Dantracker, hvorefter vi flytter abonnementet over på en ny og sender til dig.
Du kan lave en RMA anmodning i portalen (under Indstillinger), eller ved at sende en mail til support@dantracker.com. Sender du en support mail, bedes den venligst indeholde serienummer og en beskrivelse af hvad der er sket.
OBS!! Det er vigtigt at trackeren ikke bliver slettet fra din trackerliste, da abonnementet så bliver slettet.
Test venligst trackeren ordentligt inden den returneres til Dantracker.
Dette gøres på følgende måde:
Kommer der ingen position, bedes du venligst teste igen, på en anden placering.
Kommer der stadig ingen position, bedes du venligst lave en RMA anmodning.
Du kan til enhver tid opsige dit abonnement.
Abonnementet opsiges ved at afmelde trackeren under trackerindstillinger, abonnement. Tryk på rød bjælke for ”AFMELD ABONNEMENT”, hvorefter vi ikke genhæver abonnementet mere.
Du skal være opmærksom på at når trackeren afmeldes vil den blive lukket og sim-chippen termineret efterfølgende. Vil du senere anvende din tracker SKAL du have givet os besked inden udløbsdatoen af abonnementet til vores support på support@dantracker.com så vi i en periode vil undlade at lukke for trackeren.
Såfremt du har problemer med din app, bedes du venligst kontakte support@dantracker.com.
Mangler du password, kan det genereres på hjemmesiden Dantracker.com under KUNDE.
Et godt trick, er altid at prøve at afinstallere og installere app'en igen.
Pr. d. 1/1-2021 skal betalinger på nettet godkendes to gange, før en betaling kan gennemføres – såkaldt 2-faktor-betaling. Dette er for at sikre dig mod misbrug af dine online betalinger. Det betyder, at når du foretager betalinger ifm. bestillinger i webshop eller køb af abonnementer i Mit Dantracker, skal du angive om du vil bruge NemID eller SMS-kode som verificering, når du har indtastet dine betalingskortoplysninger.
Når du foretager en betaling, kan du vælge at verificere din betaling med NemID.
NemID-nøgleapp kan også hentes digitalt for at gøre hverdagen lettere. Appen er gratis at downloade. Vær opmærksom på, at det tager mindst en time fra du installerer NemID-appen, til du kan bruge den.
Hent NemID-nøgleapp til Android her
Hent NemID-nøgleapp til iPhone her
Bruger du ikke NemID, kan du i stedet vælge at godkende din betaling med en SMS-kode og et tilhørende kodeord. Det forudsætter, at du er registreret som digital bruger hos NETS – har du ikke registreret dig, kan du gøre det her. Her indtaster du det kortnummer på det kreditkort, du vil tilknytte til online handel. Registreringen er kun nødvendigt første gang du foretager en online betaling.
Efter du har angivet dine kortoplysninger, vil du modtage en SMS-kode fra NETS som du skal indtaste sammen med dit personlige kodeord. Når du har verificeret dig enten via NemID eller med SMS-kode og kodeord, vil din betaling være gennemført.
Har du yderligere spørgsmål til 2-faktor-betaling, kan du kontakte din egen bank.
Til din Dantracker, skal der tilkøbes et abonnement, for at den kan sende positioner til din konto.
Derudover kan nedenstående abonnementer tilkøbes.
Du kan kun købe et abonnement på din tracker, såfremt du har accepteret samhandelsbetingelserne. Med din accept af samhandelsbetingelser, accepterer du at vi genhæver dit abonnementsbeløb, når abonnementsperioden udløber. Såfremt du ikke ønsker abonnementet genhævet, kan du opsige abonnementet under indstillinger.
OBS! Såfremt du opsiger dit abonnement og du ønsker at gentegne abonnementet, bliver du pålagt et nyt oprettelsesgebyr.
Såfremt dit abonnement ikke genhæves automatisk, kan det skyldes flere ting (betalingskort er udløbet):
Det kan også skyldes at der mangler penge på kontoen.
Systemet vil automatisk sende en mail reminder, såfremt vi ikke kan hæve beløbet fra din konto.
Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte support@dantracker.com.
Dantracker ApS
Kratholmvej 62C
5260 Odense S
Danmark
Ring til os: +45 61 73 75 66
Send os en e-mail: sales@dantracker.com
Kontakt
info@dantracker.com
Sales: +45 61 73 75 66
Support: support@dantracker.com
Menu
SHOP
OM DANTRACKER
KONTAKT
Følg os
Facebook
Det ser ud til at du ikke har lagt noget i kurven endnu?